Hem, mitt underbara hem!

Jag och Zandra bestämde oss för att lämna huvudstaden redan igårkväll istället för idag på förmiddagen. Vi hade en skit bra kväll i Stockholm City på fredagkvällen! På lördagen satt jag, Decci, Zandra och mest Texas i soffan och tittade på 6h True Blood. En ny serie som vi tittar på allihop! Innan vi började med den gick vi ner till pizzerian och hämtade oss en varsin pizza. Det var riktigt mysigt! Men i och med att vi inte skulle göra nåt/orka nåt mer den kvällen och i så fall bara sova där och sen åka hem när vi vaknade så föreslog jag att vi skulle köra hem på kvällen. Jag lämnade av Zandrai Borås och själv var jag hemma vid halv tolv.

Idag har jag varit och handlat och så har jag haft besök av Jonas och hans bror! Texas har fått en liten promenad, jag har tvättat en vit-tvätt på grannens tvättid och jag har kollat på ännu mer True Blood! Och jag har självklart ätit god mat också! Det blev biff med lök :P och fullkornbulgur dränkt i en helt underbart god brunsås och aå kokte jag ett blomkålshuvud till det! Nu ska jag blanda till mig en smootihe och, ja, titta på lite mer True Blood!

Har även lagt lite tid på att fundera och fundera över hur det kommer gå nästa helg på jobbet. Fy sjutton va jag hatar min prestationsångest eller vad det är jag har, herregud alla måste ju få ha sin första dag någon gång!? Tror inte det väntar sig lika mycket av mig som jag av mig när jag ska jobba min första dag! Hoppas inte det för då kommer det inte gå :(

DÖGO:a vänner va ni betyder mycket, så kul att äntligen vara alla 4 efter lite drygt 2år!!



Dahlström - Österberg - Gustafsson - Olofsson
Fast hälften har ju bytt efternamn men vi är ändå DÖGO!
KRAM


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! VAD UNDERBART MED ALL ER KONTAKT EFTER REFTELETIDEN. FORTSÄTT MED DET! VI HAR OCKSÅ HAFT EN UNDERBAR HELG. AVSLUTADE MED PIZZA MED ULRIKA OCH INGEMAR, TVÅ FAMILJER "UTAN" BARN. MÅNS OCH DAVID SKA BO I TIMS LÄGENHET I 14 DAGAR MOT VISS ERSÄTTNING. SPÄNNANDE! HA DET BRA!

2009-09-06 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0