Frustrerad :/

Jag är så frustrerad!

Kan inte sova - jättetrött.
Vill inte gå med hunden, hunden får KORTA promenader, tycker Synd om hunden!
Hela tiden nervös för hur det ska gå på jobbet på lördag, det ända jag tänker på!
Förtränger min nervositet med att plugga, jättebra men huvudet är trött!

Det är frustrerande! Jag vill att allt ska vara som när det är Bäst!
Längtar tills på lördag, då kanske jag kan få tillbaka lusten att i alla fall gå ordentligt med Texas. Han är så snäll oavsett vad han får och inte får göra! Kan han inte släpa ut mig!? Imorgon ska vi gå på en härlig promenad! That´s a promise!

Så skönt att få skriva av sig min frustration!

Imorgon seminarium 1, är bara lagom road men det är jag i alla fall inte nervös för. Ska bara läsa rakt upp och ner vad vi har skrivit!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0