Första dagen på jobbet!

Som Djursjukvårdare, är över! Och jag klarade det bra! Det känns skönt! Det känns som att nu kan man bara lära sig och bli bättre, även om jag helst hade kunnat allt som de som har jobbat i 20år i kan! ;)

Efter jobbet fick Texas bada i poolen på jobbet! Så nu är han nybadad ordagrant! Ska försöka lägga in en film på honom så får vi se om det funkar! Har fått lite hjälp ;) Tack Behm!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen ska jag sova och ladda för en ny dag på jobbet! Imorgon jobbar jag 7-16 så det blir en tidig morgon men får en längre eftermiddag!

God natt!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! JA, DET VAR VÄL RIKTIGT HUNDSIM. SÅ GO HAN ÄR. EFTER FEST PÅ FEST ÄR VI TRÖTTA IDAG. KOMMER ATT FÖRSÖKA GÅ UT I LANDET SÅ OGRÄSET INTE TAR MAKTEN IGEN. JUST NU REGNAR DET LITE. HA DET BRA! VI HÖRS!

2009-09-13 @ 10:28:38
Postat av: Pernilla Å

Drömde en natt att jag byggde hundsim med jetstråle bakom mitt trim. Kanske något att satsa på en då?

/P

2009-09-15 @ 15:30:40
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0