Det var droppen!

japp, det var det, blodcentralen jag besökte idag för att lämna lite blod, den heter Droppen! :) Det var andra gången de tog 4,5dl blod från mig! Delar gärna med mig för andras skull! Fast denna gången hade jag själv lite lågt Hb, gränsen är 125 i Hb för att få lämna blod och jag hade 122 så nästa gång tar de ett vanligt prov först och kollar Hb innan jag lämnar, så jag inte ger mitt blod om jag behöver det själv ;)

Innan jag gick och lämna blod var jag och Johanna och åt på Jensens Beefhouse! Jag åt en jättegod köttbit med whisky sås! :D Mmm så gott! Sen gick vi och handlade lite hemmagjord choklad och en araksboll och sen gick vi och handlade filmer. köpte 6st nya dvd för 286kr! Nu har jag att göra några höstkvällar :)

Sen är det en massa annat på gång med!
Jobbar torsdag, fredag, på lördag ska jag baka lussebullar :P Lite tidigt jag ve tmen jag är såå sugen! sen på kvällen ska jag och Anna och Henrik, hennes pojk och kanske Malin gå ut på restaurang, det blir El Corazo som ska få fin besök! ;) Sen på söndag väntar en dag på Liseberg och massa karuseller med klasskompisar! Fullt upp! Just nu sitte rjag och försöker plugga lite hormoner, går så där :P har roligare saker för mig på msn mest ;)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET ÄR TOPPEN ATT DU NÅTT TILL BLOBGIVNINGEN, DET ÄR JAG BESVIKEN PÅ MIG ATT INTE JAG GÖR. DET SKULLE JU BARA VARA SJÄLVKLART ATT MAN SKULLE BIDRAGA MED. DET ÄR KANSKE ALDRIG FÖR SENT.

HA DET BRA!

2009-09-30 @ 21:42:50
Postat av: Pernilla

Jag har ju fel på hormonerna, sköldkörteln och äter medicin. Därför kan jag inte bli blodgivare. Tråkigt för det är en viktig och ganska liten insats man kan bidra med.

/P

2009-10-02 @ 08:19:10
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0