Bara bra i staden!

Vi har det så bra jag och min vovve. Dagarna flyter på i en rasande fart och vi hänger med så gott det går! Jag får gjort saker och känner mig så nöjd! Nu är det bara "en" dag kvar denna veckan :P Imorgon går jag mellan 10-16, eller egentligen mellan 13-16 men jag och Maria kände oss peppade idag och lade till lite grupparbete! Ska man vara ledig på fredagar och helger får man faktiskt försöka anstränga sig de andra dagarna! ;) Malin är sjuk annars ingår hon också i gruppen!

På fredag morgon åker jag och Texas till huvudstaden! Vi tar med oss Zandra upp också! Vi ska hälsa på Decci och Katt! :D Kommer bli en toppen helg!

Nu ska jag njuta av 43minuter GREEK! Säsong 3 avsnitt 1 har äntligen anlänt!
Hej hopp! /K

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha ja det är du å jag å Greek :D

2009-09-02 @ 22:08:31
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: MAMMA

HEJ!

HÄLSA ALLA DINA GODA VÄNNER FRÅN MIG. NI FÅR SÄKERT EN TOPPEN HELG.

HA DET BRA!

2009-09-02 @ 22:36:43
Postat av: Mariell Dahlström

Hoppas att helgen blir lika bra som du hoppas!



Pussa på Texas från mig!

Kram Mariell

2009-09-03 @ 14:01:38
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0