Ullared!!

Jag har en en helt FANTASKIT UNDERBAR ROLIG DAG!! Tack Malin! Det gjorde vi bra! ;)

Vi begav oss mot den lilla småstaden i ingenstans, Ullared under förmiddagen. Har gått en massa timmar inne i det stora varuhuset och för att vara Kitty har hon shopat loss en hel del! ;) Har köpt en helt ny outfit till mitt kök, jultema! Det är gardiner, grytunderlägg, julkulor, duk, det kommer bli så fint!! Jag som redan "smakat" på julen med att både gjort lussebullar och mammas risgrynsgröt längtar nu även att få göra hemmet fint! =)

Sen blev det lite tuggben till hunden, lite tennisbollar (det går åt!!), en ram som jag ska framkalla lite bilder till och så lite annat! Här kommer en bild på alla grejer och så lampan som jag inte kunde låta bli att sätta upp direkt :P Ni kan ju försöka se vad som är vad i den andra bilden! ;)






Kommentarer
Postat av: MAMMA

MYCKET FINT. LIKADAN LAMPA SOM VI HAR HEMMA TYCKER JAG.

HA DET BRA TILLS VI SYNS I SAXEMARA.

2009-10-22 @ 23:05:09
Postat av: Pernilla

Mysigt med julsaker!! Älskar tomtar och glaskulor. Jag har också en sådan "granlampa" men lite bredare och guldfärgad.

/P

2009-10-23 @ 07:04:13
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0