Synd om oss :/

Tyckte faktiskt att vi efter att ha fått bollen i mål två gånger i "den avgörande" Danmarksmatchen var värdiga vinnare. Men icke sa nicke. Vi får ladda om till nästa gång! Blir så trött på alla "chanser" man försöker rabbla upp att nä men om det går så här eller så här så kan vi faktiskt gå vidare. Har vi svårt att inse på nått sätt? Hoppet är det sista som lämnar oss sägs det och det verkar ha drabbat sprotkommentatorerna väldigt hårt!

Idag har varit en bra dag på jobbet, mycket att göra på förmiddagen och det kändes nästan som jag gjorde bort mig för veterinären när jag skulle ronda. Kände inte djuren alls och ingen överlämning hade jag fått heller. Hur ska man lära känna 14st djur på 30min, när man inte ens har fått reda på varför dom är inne. Och jag vet, det går inte och nej jag hade inte fått någon överlämning så kasnke inte helt och hållet mitt fel men det är ju jag som drabbas av de nerväderande blickarna av veterinären och jag kan inte stå och skylla på alla andra. Annars var det bra och imorgon ska jag allt visa att när förutsättningarna finns så känner jag faktiskt mina djur bra ;)

Direkt efter jobbet åkte jag och Texas och Kajsa på kalas! Mycket god mat, speciellt efterrätten ;) Det var mycket trevligt! Jag åkte hem vid åtta tiden, Texas behövde lite tid av denna dagen också. Dessutom mådde jag rätt kast så det var skönt att få komma hem och bädda ner sig i soffan. Mår fortfarande inte så bra men jag hoppas det går över tills imorgon! =) Vakna piggis och glader, har jag växt upp med! Så så får det bli!

Kram och God Natt!
/K o T

 
Snart dags för klippning för dig med T, men nu är det lite kallt för att sitta ute ;)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stå på dig tjejen!!!!

2009-10-11 @ 08:43:42
URL: http://www.kamelens.se/blog/
Postat av: MAMMA

GOD MORGON! HÄR ÄR EN REGNIG MORGON OCH ENL. VÄDERPROGNOSEN SKA DET VARA SÅ HELA DAGEN. HOPPAS DET HAR VARIT EN BRA DAG PÅ JOBBET. VI HÖRS!

2009-10-11 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0