Nu är det fullt upp igen!

Har haft en lååång helg! Den började ju redan i torsdags och den är inte slut än! På onsdag är det dags för skola igen men imorgon ska jag plugga, har fått låna en nödvändig bok av en klasskompis! Super nöjd! Och sen ska jag har seminarium i anatomi kursen! På onsdag är det seminarium i skolan och sen ska jag göra en gruppuppgift med några klasskompisar. På torsdag är jag ledig igen men då hoppas jag att jag ska få min diskmaskin levererad och sen åka till Ullared med Malin! På fredag är det föreläsning på förmiddagen och sen ska jag köra till Eslöv!! Ska umgås med Anna-Karin och Viran i helgen! Sen åker jag direkt hem till Bleking och är hemma heeela veckan lång! Fast om det blir som jag vill så följer mamma och pappa med upp till nästa helg och hjälper mig med en massa "viktiga" saker! ;) Så är det när man bara besöker Göteborg typ 1 gång om året, (känn inga skuldkänslor :P)! Då får man se till att sätta sina föräldrar i arbete! ;) Sen efter det rullar veckorna bara på snabbt som bara den! Det är Tysklandshelg, jobbahelg, Västeråshelg, födelsedagshelg eller plugghelg och ja tror det eller ej men sen är det 1:a advent! :P

Texas han ska sova över hos Lotta och Eva-Karin när jag är i Tyskland! Det tycker han ska bli spännande! :) Annars så följer han med mig överallt, är så glad att jag har en så berest hund så det aldrig är några problem att ha med honom, han är bästast! :)


I medvind och motvind är han alltid där, MIN Texas!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Våra hundar är också med överallt. Fast när man är på semester utomlands är det svårt.

Därför har vi beslutat att semestra i fjällen över jul.....med tre hundar.

/P

2009-10-20 @ 13:17:05
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: MAMMA

OJ VAD TIDEN GÅR SNABBT I DIN BLOGG. VIKTIGT NJUTA AV STUNDEN NU. OK IBLAND ÄR DEN JOBBIG MEN DET ÄR NOG SÅ ATT DEN OCKSÅ GER NÅGOT PÅ SITT VIS.

HA DET BRA!

2009-10-21 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0