Drama!

Imorgon ska vi ha workshop i konfliktlösning, vi ska dramatisera det! Hade en kort föreläsning om det idag, gick alltså i skolan mellan 12 och 14! Heeeltids studier! :) Men det ska bli kul ändå! Sen när det är klart ska jag åka till en klasskompis, Anna, vi ska spela The Sims 3 och äta kvällsmat! :P Kanske blir lite wii ockås ;) Det ska bli mycket trevligt!

Ikväll har jag jobbat lite på Texas frisyr! Han har nu en lite för kort svanstipp för min smak, trimmade baktassar och rakade öron! Nä, jag hann inte riktigt klart, han ska inte se ut så ;) Får ta fram tassarna imorgon och lite ryck i magpälsen kanske :S Usch både jag och Texas avskyr den delen av pälsvården! :/

Idag var det perfekt väder för att ta höst bilder men i och med att fotoobjektet var lite luddet så kände jag inte att föreviga det, nuuu däremot, väntar vi på en ytterliggare fin höstdag och ta lite nya foton!! :)

Ja så är det väl sista Sverigematchen i fotboll nu på ett tag, Heja oss!!

God natt från Göteborg!



En bild från förra hösten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0