Åter! :)

Det gick liksom inte att skriva här igår, det var helt konstigt! Men nu går det! :D Texas ligger och latar sig i soffan, vi har varit ute och han har gjort det han sak, enligt mig då, så nu sitter jag egentligen bara och väntar på att skolan ska börja! Idag går jag mellan 11-12.30! Det ni! ;)

Igår var jag ledig och då åkte jag och Texas till Jojjo och hjälpte henne att göra iordning för målning! Vi täckte en trapp med papper och så spacklade vi och påbörjade slipningen, men, viktigast av allt så fikade vi! :P Hämtade dottern Nathalie på dagis och sen åkte vi och handlade nybakt bröd och kakor! Riktigt mysigt hade vi det! :D

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på efter skolan, vi får se om det blir något vettigt eller om det blir något ovettigt! :)

Här är jag och trappen! Ursäkta kvaliten ;) Men som ni ser så blev det väldigt fint ;) Både tak och väggar ska målas så det var lika bra att "slå in den" noga! :) Ja just det vi monterade ner ett räcke också, ett handtagsräcke, ett sånt som finns till alla trappor typ :P ! Titta vad man kan lära sig mycket nytt på en dag! =)


Kommentarer
Postat av: Eva-karin

Hej Kitty!

Tänkte bara meddela att lotta började löpa i onsdags. Så det betyder (enligt mina beräkningar) att hon med råge borde ha slutat den helgen du frågade om vi kunde passa Texas. Så med andra ord passar vi honom gärna :)

Lycka till på seminariet...

Jag är iaf godkänd på det muntliga :D

Kram

2009-10-09 @ 12:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0