Weekend på tysklandsbåten!

Roligt värre! Vilken underbar helg jag har haft!! Det går inte att beskriva och jag har både pratat och skrattat sönder min mun! Inte lika roligt, blir så arg på tandställningen, men härligt att vi har haft så underbart roligt! Tårarna har sprutat av skrattattacker!


Vi - de helt underbara gänget!


Malin - Kitty - Johanna Å - Anna
Förfest i hytten ;) Som bestod i att äta vindruvor iaf för mig :P (men jag kom igen på slutet iaf ;))


Malin - Carro - Kitty


Party all night long! (Handen diggar musiken om ni undrar!:P) 
Massa goda drinkar blev det! Drack nog inte en ända som inte smakade bra faktiskt! ;)


Vi ägde dansgolvet! ;)

Och medans vi gjorde det ägde Lotta och Texas soffan hemma hos Eva-Karin! ;)



Texas - Eva-Karin - Lotta! På promenad! Texas smälte in i deras lilla flock direkt och han lovar att höra av sig snart igen för en promenad eller lite träning kanske ;) Så kul med en hundkompis tycker både hund och matte!


Underbara tjejer! :)

Nu ska jag och Texas fortsätta vila upp oss! Det tar lite tid efter en sån här resa ;)




Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Mys i soffan! Puma har varit med mej på kurs och sovit i sängen hela veckan. Mys för honom också.

/P

2009-11-08 @ 20:01:18
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ser ut som en helt underbar resa=)

haha hoppas du hade massa skoj!

2009-11-08 @ 21:38:48
Postat av: MAMMA

HEJ! TOPPEN ATT NI HAR HAFT SÅ SKOJ. JAG HAR HAFT DET TOPPEN I MIN ENSAMHET. TIM I BOSNIEN PAPPA I NICE EVVE I KARLSKRONA. KOMMIT EN LITEN BIT I STÄDNINGEN AV PRYLAR. PAPPAS UNDERLÄGG TILL DATA BORDET BLEV TOPPEN.

2009-11-08 @ 22:09:42
Postat av: Eva-karin

Vilka härliga partybilder! Ser verkligen ut som ni har haft det superbra. Jag blev tyvär aldrig av med "Kingstone" den upphittade papegojan. Hon som Elin hade pratat med ville inte ta hem honom eftersom hon hade egna fåglar och inte visste om han kunde ha med sig någon sjukdom. Men vi fick iaf en bur så nu bor han på ett "Lotta säkert" avstånd längst upp på mitt skrivbord. Han är riktigt mysig faktiskt. Pratar en hel del :) Blev ju lite tomt när Texas åkte. Har är ju liksom med hela tiden till skillnad från min latmask :)Fast Lotta är väldigt fascinerade av vårt nyaste tillskott. Kan inte riktigt sluta titta på honom. Får väll se om jag vågar mig på att ta ut honom. Han var jättekelig när hon fågelmänniskan var här så hon sa att han var jätte tam :)

Ses i morgon i skolan antar jag.

Kram

2009-11-09 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0