VÄsterås hela helgen!

Om 30min kommer Anna-Karin till centralen i Göteborg! Ska hämta henne där och sen ska vi hem och göra varma mackor med köttefärsås! Gjorde mammas finfins köttefärsås igår och den blev såååå god! Längtar verkligen efter dom där smörgåsarna hungrig som jag är :P

Texas och jag har tagit en eftermiddags promenad i det gråaste tråkigaste väder man kan tänka sig! Vi såg ju knappt var vi var påväg!! Tur att man kan sina vägar nu ;)

Inte fördigpackade för vår mini-weekend överhuvudtaget men jag bruakr vara bra på att slänga ner alldeles för många oplanerade saker i väskan så nåt får jag nog med! Konstigt att det alltid blir förmycket i väskan! :P

Så ha en bra helg allihopa! Det ska vi ha!

Västerås - Anna-Karin - Lina - Tjorven - Texas - åka bil! Det kunde inte vatt bättre! :D


Jag och Anna-Karin på Broadway (sommaren 2009)!
Nu ska vi ut på äventyr igen men inte lika långt bort! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0