torsdag eftermiddag

... och jag är trött i huvudet! Den här veckan har vi gått 3 dagar i skolan och det har varit långa dagar!! 9-15 varje dag, 3 dagar i RAD! Snacka om att man blit "förlatigad" när man inte gör nåt vettigt!

Fast jag gör ju massa vettigt men det går inte lika fort att göra grejer som när man har lite mer press på sig, Om man säger så! Har massa högar att plocka undan men det blir liksom inte gjort även att man är hemma så mycket. :P

Och jag ÄLSKAR min diskmaskin, MEN kranen som är NY är SÖNDER! Så den måste bytas innan jag tänker använda den igen, igår läckte de lite mer än tidigare så nu har jag väl orsakat en vattenläcka under diskbänken ockås :P Nä så illa var det inte, det är typ torrt nu ;) Men jag ringde ju och sa till för 2 veckor sedan och det har inte hänt nåt! Sen felanmälde jag det i måndags men har inte hört nåt, och idag fick jag ännu ett nytt nummer att ringa men där är det ingen som svarar! Nu blir jag snart irriterad på dom och det vill dom nog helst inte ;)

Texas och jag var på Kvibergsängar och gick runt 1h igår, vi hade favvo bollen med sig! Både min favvo boll och hans! Kan det bli bättre! :D Den är rätt tung och så har den ett bra snöre så man kan kasta den långt! För att se mig kasta tennisboll är ingen vacker syn! Inte ens efter snart 6år med hund! :P Han sprang iaf som en tok och tycktes aldrig vilja sluta kasta boll med mig, men jag sa till honom att nu får vi nog sluta för annars får du nog träningsverk imorgon! ;) När jag är klar här ska vi ut på en promenad, vi får väl se om han ser stel ut eller ej då! :P

Annars är rullar dagarna på, nästa helg bär det av till Västerås! längtar massor! Vi har roligare än någonsin i klassen och det är det ända positiva med att gå i skolan lite mer, att man får träffa sina underbara vänner mycket mer! :)

Texas har tröttnat på att vänta på mig nu så han sover sött i soffan! Kanske ska joina honom där istället ;)
Kram på er!

_____________________________________________________________________

Fortsättning ;)

Texas hade INTE någon träningsvärk! Shit va han sprang idag, som en tok! ;)

Och imorogn har jag bestämt med Johanna att vi ska gå på premiären av "Jul på Liseberg!" Det kommer bli super mysigt!! Åhh va jag tycker om julen, doften, paketen, alla människor man träffar och så vidare!! Har ju som ni redan vet bakat både lussebullar och gjort egen risgrynsgröt! mm, MATEN! Den är god den med! ;)

Nu blir det inge mer skrivet idag iaf så god natt på er! :)





Kommentarer
Postat av: Behm

Gud vad avundsjuk ja e på dig som bara har sådär lite plugg!

Jag går 8-16 varje dag hela veckan å när man kommer hem ska man orka plugga å göra läxor...jo visst va...

2009-11-12 @ 18:56:51
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: MAMMA

HAR JU VARIT PÅ DENNA TREVLIGA JULMARKNAD SÅ HOPPAS NI FÅR DET MYSIGT. JAG ÄLSKAR JU JULEN SÅ DET ÄR NOG ÄRFTLIGT.

2009-11-12 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0