Tisdagsmiddag!

Idag har jag varit i skolan fram till lunch. Vi hade seminarie, det gick toppen!

När jag kom hem kom rörmokaren och ÄNTLIGEn lagade vattenkranen så nu kan jag diska hur mycket jag vill utan att det blir blött under diskbänken ;)

Texas har så klart fått en härlig promenad och sen åkte vi och handlade! Kände för nåt gott till kvällsmat och hittade en finfin entrecote så den blev det med sötpotatis, palsternacka, morötter och rödlök i ugnen! Det blev även lite lotusgrönsaker och sweetchilisås! Ääääää ja det var gott! :P

Imorgon ska jag åka och leka med Jojjo och sen på eftermiddagen blir det lite plugg och träning! =) Idag har jag tagit mig en pluggfri kväll och det var väldigt skönt!! :P Så jobbigt när man hela tiden känner att man borde göra nåt men inte gör det! Bättre att ta ledigt ;)

På återseende!
/K o T


Tisdagsmiddagen! (:


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju helt otrolig, vilken tisdagsmiddag:)

2009-11-17 @ 21:11:45
Postat av: MAMMA

JAG HAR VARIT PÅ MATTEFÖRELÄSNING I KARLSHAMN SÅ EVVE LAGADE MIDDAG IKVÄLL. DET ÄR SÅ UNDERBART MED ALLA TRE SYSKONENS MATGLÄDJE! HA DET BRA!

2009-11-17 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0