morgonstund

Idag är det blåsigt i Göteborg! Jag och Texas har varit ute på en morgonpromenad och strax bär det av till skolan! Snart är skolan slut, hela mitt liv har bestått av att plugga hittintills! Hur kommer det bli att gå till jobbet varje dag inte inte bara på sommaren? Åhh det är lite pirrigt nu! Det är det som får en att jobba på! :P

Idag ska vi göra klart sista grupparbetet i en lång kurs som aldrig tyckts velat ta slut! När den är klar är det bara en lite workshop kvar på måndag och så är det lite föreläsningar imorgon! Examinationsuppgiften har jag redan gjort klar så den är det bara att lämna in ;) *tummen upp för det!*

Igår var det julstök här hemma! Mitt gamla rum och toaletten fick sig en omgång med trasan, både på väggar och golv! Mm va det luktar gott! ;) Nu är det bara mitt rum och vardagsrummet kvar sen är alla rum i "hela" lägenheten städade och fina! :) Går åt lite glögg och lussebullar samt julmusik på högnivå för att det ska känns kul men vaddå! :D

Nu är tiden jag skulle fördriva slut och det är dags att bege sig!
Ha en bra dag allihop!

Kramar från K & T


Kommentarer
Postat av: MAMMA

OJ VAD LÅNGT DU KOMMIT I JULSTÖKET! JAG MÅSTE NOG BÖRJA SNART. VAR OCH LYSSNADE PÅ AGNETA SJÖDIN IGÅR, TREVLIGT! MÖTE IKVÄLL OCH INGEMAR FYLLER ÅR IMORGON, KYRKLIGA SYFÖRENINGSAUKTION FREDAG OCH KEVIN FÖDELSEDAG PÅ LÖRDAG! JA, DET ÄR SVÅRT ATT HINNA ALLT, MEN DET ÄR JU BARA TREVLIGA GREJOR!

HA DET BRA VÅR DOTTER!

2009-11-25 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0