Home sweet home!

Det här är nog det bästa ordspråket som finns; Borta bra men hemma Bäst! =)

Texas ligger och sover sött i soffan och jag tror han känner precis likadant, är säker på att han inte sover lika bra borta som hemma även om han och jag har legat och trängts ihop i en soffa hela helgen, ja mysigt var det alltså men den egna sängen ska bli riktigt skön att inta ikväll! :P

Har precis varit och lämnat Anna-Karin på tåget, så nu är vi ensamma! Men just nu är det bara lugnt och skönt faktiskt, fisken som ska bli kvällsmat ligger och tinar och jag ska snart krypa ner i soffan brevid Texas och kolla vidare på "Morden" som går på svt1 och som man kan titta på i svt-play!

Här kommer lite, ja typ dom ända, bilderna från helgen! =)


Anna-Karin och Lina =)


Jag och Anna-Karin :P Vi lyckades inte va med alla tre på ett kort! :P


Tjorven och Texas =)


Tjorven tycker jag stör den vilande Linan ;)


Jag och Anna-Karin köpte en blå jultstjärna och den passade väldigt bra, puh vilken tur :P

På återseende, hoppas jag :)
/K & T


Kommentarer
Postat av: A-K

Kunde du inte struntat i bilden på mig o Lina?? Ser ju rent muppig ut:S

2009-11-27 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0