Fixar helg!

Det är alltid fixarhelg när mamma och pappa kommer på besök! I fredags åkte jag och mamma upp till Göteborg och inköpte säng, vitrinskåp, rullgardin och lite annat småplock, ungefär när vi shopat klart och vi har lämnat in alla stora saker på IKEAs transportservice kommer pappa också upp! Vi åker hem till mig och i trapphuset står min diskmaskin och väntar på mig! Direkt börjar jag och pappa att borra och installera! Efter ett tag käkar vi lite färska västkusträkor och vid halv åtta ringer pojkarna fråna IKEA att dom är här med grejerna! Vi får lite bärhjälp och när allt var uppe i lägenheten var det bara att fortsätta arbeta! 

På lördagen åkte vi tillbaka till IKEA och inhandlade en bänkskiva och lite annat som man kommer på att man behöver :P sen var det bara att fortsätta "jobba". På kvällen kom Tim och Elin och åt en väldigt god middag med oss! Supertrevligt! :)

Så här fint är det i mitt hem nu! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! ÅTER HEMMA. OJ SÅ FLOTT ALLT ÄR PÅ BILDERNA.RENA LYX LÄGENHETEN. HA DET BRA!

2009-11-01 @ 21:42:52
Postat av: Birgitta

2009-11-02 @ 08:17:45
Postat av: Birgitta

det blev jättefint!

2009-11-02 @ 08:19:28
URL: http://www.kamelens.se/blog/
Postat av: Behm

GUd så fint du fått det :D

2009-11-05 @ 14:51:09
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Jojo

Super fint=)

2009-11-08 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0