Bus vovven!!

Vovven har gjort sitt första bus på väääldigt länge! Jag höll på att säga har han någonsin hittat på en massa bus när han varit själv, men ja, några olyckor har hänt! :P

Ikväll när jag var på Liseberg ängade sig den busiga vovven åt att äta upp innehållet i en försvarets hudsalva! Han var ju duktig som inte åt upp det mest svårsmälta men han var rätt avslöjad när det låg ett söndertuggat lock, och under lite filt i sängen även resten av förpackningen, TOM! :P

jaja, kan ju bara av det här konstatera att han fortfarande är en smart vovve som inte äter upp plasten och lite hudsalva i magen fungerar säkert som bra smörjmedel! ;) Det var inte särskilt mycket i den, frågan är bara om han fick mersmak av det ;)


Den busiga lilla "valpen", Han kommer aldrig bli vuxen! ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Eva-karin

Haha.. skrattade riktigt ordentlig när jag äste det... mycket smart måste jag säga att bara äta innehållet. Och det är ju faktiskt ätbart (för människor i nöd iaf ) Och det är ju iaf billigare än skor :( Har förresten aldrig hittat den tillhörande sulan under en av de skor som lotta tuggade på.... men hon lever ju än iaf :)

Lycka till på jobbet idag oxå

kram

2009-11-15 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0