Regn!?

Jaha, ledig idag då! Dagen känns fruktansvärt lååång! Har pluggat (20min!) :P, kollat på föreläsningsfilmer, kollat på gossip girl, varit och handlat, varit på biblioteket, lagat mat och nu skulle jag ut och gå. Då börjar det regna!? Visst tänkte jag, det spelar väl inte mig någon roll, MEN, efter 200m ser hunden inte längre vit ut och jag kommer på att jag kan ju inte tvätta av honom någonstans!? Nää, det blev en KORT promenad, men vi hann både kissa och bajsa och bli skitiga, men bara så skitiga att vovven i alla fall kan vara inne. JAG VILL HA TOALETT OCH BADKAR NU!! Tänk vilken tur att det har varit så fint väder så länge för jag kan inte komma på att jag har avstått promenad tidigare för regn! Aja hunden ser lite smått uttråkad ut där han ligger på en handduk och torkar nu. Jag hade tänkt dammsuga nu, här är bara liiite skitigt! :P Men nu tappade jag lusten för det just nu! Gör nog ett nytt försök att plugga och så blir det dammsugning lite senare! Och kanske en promenad om/när det slutar regna och har torkat upp :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja verkligen, det är ju inte klokt! :)

Det ska verkligen bli hur kul som helst och få en valp i huset, längtar som en tok tills på lördag då vi hämtar honom. :) Tror nästan att hela bloggen kommer va fullproppad med bilder på lillen.

2009-05-26 @ 15:02:35
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Behm

Haha har också det lilla problemet att det kan bli rätt skitigt inomhus efter en promenad me hunden...tur att det finns dammsugare & sop ;) Men ett minus för dig utan badkar xD

2009-05-26 @ 17:33:07
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Tack för att du upptäckte mitt lilla fel! =) Jag har lagt upp den andra filmen nu om du vill se. Såg bilderna du hade tagit på Rindi's valparna, så söta! Man blir ju så sugen på en liten eller vad säger du?

2009-05-27 @ 12:38:50
URL: http://dumleoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0