Och så var vi i Göteborg igen!

Ikväll blev det tåget upp till hemmet! Bilen är alltså kvar i blekinge, dum som jag var så kollade jag efter bilen på parkeringen när jag gick hem från spårvagnen ;) Är ju inte lätt när man inte har alla pippifåglarna med sig ;) Konstigt att det inte stod någon bil där liksom =P Bilen funkar bra men vi ska till Stockholm på lördag och sen åker vi direkt hem och har sommarlov därifrån och då vill vi ju inte ha bilen stående i Göteborg. Den kan ju vara bra att ha ;) Texas är som vanligt en ängel att resa med! Bara han är där jag är! :P När jag skulle köpa biljett och mamma stod med vovven utanför hade han inte ens tid att hälsa på tjejerna som stod utanför och faktiskt ville hälsa på honom, han ville bara hålla koll på mig och se till att jag tog med honom ;) *tycker om min vovve SÅ mycket!*

Kikade in i badrummet ikväll också, de har kaklat hela väggarna! Bara golvet kvar! Jag tycker det är mycket fulare nu än vad det var innan! :( Men man kanske vänjer sig, känns bara väldigt tråkigt att man inte kan få välja kakel själv när de gör om utan att de ska bestämma, de bor ju inte ens här och jag tror inte det var någon av oss som bor här som tyckte om den stilen dom har valt! Fin kundservice det där!

Nu ska jag och vovven göra oss iordning för morgondagen! Tror inte det är så mycket men måste planera upp min vecka lite!

Längtar massa till den kungliga huvudstaden! =D

/K & T

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad ska du göra i Stockholm?

2009-05-25 @ 19:01:47
Postat av: Pernilla Å

Jag har också kaklat (jag??) fast i trimmet. Golvet är lagt och kaklet i duschhörnan har JAG fogat klart i dag.

Det ser ut som om ett litet "hjärta" kommer till oss. Besiktning på torsdag sen vet vi säkert.

/P

2009-05-26 @ 10:57:56
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0