Lång dag med lyckligt slut!

Ja så var denna dagen snart slut! Jag har haft min sista dag på praktiken, mer sporrade än någonsin att söka mig till barn i framtiden! Min handledare sa till mig att jag passade perfekt att jobba med barn och det var inte så tillgjort som det kan vara ibland! Vi får väl se hur det blir, men det kändes riktigt skönt att höra! Precis som jag på andra ställen fått höra att jag har handlag för det jag gör! Det värmer och känns inte som något de skulle säga om så inte var fallet =)

Hämtade bilen tjugo över fyra med en lättnads suck! Jag kan köra till gotland imorgon! Va felet riktigt är kan de inte säga men det är inte så allvarligt ;) Fick bytt luftfilter och en bil som är genomgången av proffs ;) Åkte till macken och bytte lampa också! Såg för någon dag sedan att det ena halvljuset var sönder, lite tråkigt att köra hem från gotland på tisdag natt utan ljus ;) Så nu har jag fyllt på olja, bytt lampa, fyllt på spolarvätska och tankat bilen full! Kan ju inte annat än rulla på imorgon ;)

Jag har tagit fram saxarna och klippt några hårstrå på Texas som inte ville ligga på rätt håll! Sen tänkte jag gå ut och fotografera honom, ville ha en uppställd bild men inte så lätt att fixa själv :P Gjorde mitt bästa och resultatet blev sådär men försök göra det bättre ;) Enligt mig har vovven aldrig varit snyggare <3

Önska oss lycka till i helgen! /K & T


Min hund!


Mitt fina charmtroll!


Mitt söta charmtroll!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

vi väntar och längtar tills du kommer, både långa och korta pälsar.

2009-05-07 @ 19:23:29
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Karin

Vad fin han är. LYCKA TILL.

2009-05-07 @ 20:47:43
Postat av: Anonym

Han är vacker, din älskling. Har fixat till några av hans konkurrenter, en hane i öppen, en tikvalp och en unghund som du vet vem. Hoppas det inte ställer till det för Er ;-)

Nu håller vi tummar och sporrar!!

/P

2009-05-07 @ 21:47:20
Postat av: Pernilla Å

Han är vacker, din älskling. Har fixat till några av hans konkurrenter, en hane i öppen, en tikvalp och en unghund som du vet vem. Hoppas det inte ställer till det för Er ;-)

Nu håller vi tummar och sporrar!!

/P

2009-05-07 @ 21:47:41
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Behm

Go Texas! Tummarna hålls borta i England me :D

2009-05-08 @ 11:10:00
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Mamma

LYCKA TILL!!!!

HA EN SKÖN TRIPP TILL GOTLAND.

HÄLSA ULLA -BRITTA.

2009-05-08 @ 17:29:08
Postat av: Emma

Lycka till :D

2009-05-08 @ 18:03:56
URL: http://allizina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0