Kust till kust!

Nu har vi varit fram och tillbaka till Gotland! Från ena sidan av Sverige till den andra, så långt bort man kan komma ;) Ytterliggare 98,7mil har körts! Vovven ligger och njuter is in bur för varje mil som rullar, helst vill han aldrig att bilen ska stanna! Eller i alla fall inte hoppa ur sin bur! Han är för go!

Valpar har pussats på och kramats på! De växer så man nästan ser det och Kitty blir alldeles valpsjuk! Texas visar tydligt att han inte vill bli storbror, han vill ha mig för sig själv. Han får som han vill, matte inser dessutom sina begränsningar, Men drömma får man!

Har haft det precis så där underbart som jag alltid har haft det på Gotland! Känner mig verkligen som en i gänget när jag är där! Trivs så bra med alla människorna och hundarna! Vi längtar redan tills nästa gång!


Texas i spetsen!


Leker de får eller vad gör dom!?


Äta!!


Sova!!


Snygging! (min favorit!)


Det är faktiskt grönare på andra sidan!


Hej då Gotland för denna gången!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Får jag bestämma kommer din favorit till oss. Har kännt för honom hela tiden och gör det mer och mer. Men jag har ju redan en egen hund och kommer inte att lägga sista ordet.

/P

2009-05-13 @ 14:29:38
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: linn

vad mysigt de ser ut på bilderna (: Jag längtar efter att få se valparna! Skall göra det om 1-2 veckor, iallafall innan de skall åka till sina nya hem. Vi får försöka att ses till nästa gång du kommer hit (:

2009-05-14 @ 19:01:42
URL: http://linnk.blogg.se/
Postat av: Behm

Aww hur fina va puppisarna då! :P

2009-05-15 @ 11:59:49
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0