Grupparbete och träning!

Det är allt jag har hunnit med idag! Men det är inte så bara kansek :P Vi träffade inne i stan, jag och min grupp, för att bestämma hur vi skulle redovisa vårt arbete. Vi satt där till kanske ca 11.30, sen gick jag till banken. Igår skulle jag byta batteri i min bankdosa men istället så pajade jag den så jag fick en ny, en ful! :P Men men, den funkar i alla fall ;) Ja just de sen gick jag och handlade päronsmak till mammas sodastream vatten! Smaken som bara finns på åhlens i göteborg ;) Sen så åkte jag faktiskt hem dådå!

Väl hemma satte jag mig och komponerade ihop en film av många filmer, alla har inslag om döden! Blev riktigt bra! Så 20/40min ska vi titta på min film imorgon och sen ska vi diktuera lite kring den =) Det blir super!

Hunden och jag tog en snabbpromenad med tennisboll och godis! Han gjorde av med mycket energi coh jag sparade min till träningen! Perfekt! :P

Träningen då, det var ett Core-pass. Mitt första Core-pass någonsin, har läst att det var ett styrkepass för mage, lår och axlar, bra tänkte jag det kan jag behöva! Det var verkligen styrka! Varenda muskel i hela kroppen darrade när jag var klar! Såå kärleksmumsen jag inte kunde låta bli och köpa (den var riktigt god!) går nog åt till förbränning och uppbyggnaden av mina nya muskler jag ahr skaffat idag ;) *jippi!*

Ha en fin kväll! Här lyser solan på oss, blandat med lite regn, förut idag höll vi på att blåsa bort men nu är det lugnt igen! /K & T

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har med tränat Core, och det ser så enkelt ut men det är det INTE!

2009-05-27 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0