Blekinge

Vi har det, som nästan alltid, helt underbart hemma i blekinge. Jag trivs att komma hem ibland och få vara på landet. Extra skönt är det så klart nu att komma ifrån lägenheten där det är en enda stor dammig röra! Tänk om drömmen att allt var klart när man kommer tillbaka på söndag var sann ;)

Här hemma händer massa saker, det göt det alltid när jag är hemma! :P

Idag har jag varit och kollat på brosans lägenhet, shopat lite grejer med mamma, tvättat och dammsugit bilen! Tog även ut Texas bur och tvättade den, den var liiiite dammig! Så nu blänker det både på insidan och utsidan ;) Ja just det jag har även målat lite på huset! Blev lite färg på mig med ;)

Igår hade vi grillkväll med Larsson, Texas var kvällens grillmästare, tillsammans med mig =)



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Behm

hundburen ja...den måste jag fixa när ja kommer hem xD tack för påminnelsen ^^

2009-05-21 @ 22:00:48
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0