Bilkrångel och bebisar!

Imorse när jag skulle köra till min praktik på Barnavårdscentralen hackade bilen fram, ringde pappa och lite halvt panikartat tänkte jag på min resa till gotland på fredag!?! Vände om och körde till macken för att köpa olja och iallafall prova fylla på det först, var ju inte slut direkt men lite lite. Gubben på macken hjälpte mig snällt med detta så att det blev rätt sort och tyvkte för enkelhetens skull att han kunde hälla på det med ;) Sen gjorde jag ett nytt försök att ta mig framåt! Samma problem med bilen kom dock tillbaka när jag startade den och skulle köra hem, ringde åter igen pappa (världensbästa pappa!) och sa att den behöver nog undersökas innan fredag! Inte kul att köra en bil som KANSKE kommer halvvägs! Nää, så jag körde till verkstaden där bilen var när jag fått en ruta inslagen och de var snälla och tryckte in min bil på torsdag! Så jag hoppas att det är ett LITET probelm som kan lösas SNABBT på torsdag! Eller att det är ett fel jag kan köra fram och tillbaka med utan att vara orolig och att de kan fixa det när jag kommer hem ;) Det löser sig säkert i alla fall! Det MÅSTE det göra!

Dagen på Bvc har varit toppen! Har gått omkring och kramat bebisar och mina "foppatofflor" med Hello Kitty fihurer på går hem hos varenda unge ;)

Imorgon ska jag åka till en klasskompis och tvätta hund! Hoppas bilen vill ta mig dit iaf ;) Nu blir det en lungn kväll framför tv:n! För den som vill se lite söta valpar tycker jag ni ska kika in här: http://rindivalpar.blogg.se/ ! Snart är jag där och fyller ut valplådan ;) Ha det gott! /K & T


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj men rackarns bil. Bilar ska tankas och köras, att de inte kan förstå det?

/P

2009-05-05 @ 21:52:01
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Pernilla Å

Det är rätta takter, ropa till om du behöver hjälp på fyra hjul. Det finns ju inte så många tåg här men till båten kommer du.

/P

2009-05-06 @ 14:30:48
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Birgitta

skynda dig om kom, jag är redan här på ön och pussar på valpar

2009-05-06 @ 20:04:12
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0