Vasaloppet

Var hemma vid halv fyra tiden inatt. Det var en annorlunda kväll och jag var både glad och irriterad men mest glad och nu i efterhand kan man inte göra annat än att skratta, Men, suck på vissa människor! Satte klockan på 09.00 men flyttade fram den en timme när den ringde, vid tio gick jag dick upp och gjorde frukost och hamnade i soffan. Det var visst dags för vasaloppet idag och efter att ha kollat en stund när jag åt var det lite spännande att se vem som skulle vinna ;) Rätt man vann enligt mina analyser ;)

Sen tog jag och stoppade en sax i fickan och tog med mig vovven ut och klippte till tassarna lite. Det var välbehövligt i det här vädret, herregud var mycket grus det fastnar i tasshåret ;) Men nu är det borta! :P

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0