Vårrus!

Underbar dag! Det har det varit flera dagar här i Göteborg nu men jag har jobbat! Idag är jag ledig. Dagen började med en tur in till stan med D, vi köpte blomjord och jag åt årets första mjukglass! Älskar mjukglass! Sen när vi kom hem planterade jag om våra blommor, haha, jag vet vi är lite roliga men varför köpa nya när man kan ta hand om de gamla ;) Nu hoppas jag att de ska få ny energi och blir ännu större och ännu grönare till sommaren! Medans jag gjorde det bakade Decci scones så när jag var klar åt vi nybakade scones i vårsolen på balkonngen! Lovely! Är rödblossig på kinderna efter den stunden! Sen! Sen tog vi fram ALLA våra skor! Vi slängde några par var, alltid lika svårt att slänga skor tycker jag/vi, man kan ju alltid ha den till nåt ;)  Vår skohög blev rätt stor!


Katt och Texas undesökte högen noga ;)



Just nu står en 1,3kg tung kotlettrad i ugnen, den tillsammans med riktiga klyftpotatis och grönsakar i ugn blir en smarrig kvällsmat ;) Lite senare ska jag också gå på bio med Liv, det blir Män som hatar kvinnor!

Ha de great! Och just de, jag fick jobbet på Blå Stjärnan ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

GRATULERA TILL JOBBET!

2009-03-19 @ 20:20:40
Postat av: Ulla-Britta

Å mjukglass!!! Lyckans ost, som kan få det...lyckans ost?? Säger man så? Varför i så fall?? Jag älskar mjukglass med chokladsås och chokladströssel i massor....ååååå va gott. Ja ost är oxå gott, klyftpotatis och kött oxå. Nästan så jag blir hungrig, har inte ätit något idag. Mådde så illa när jag skulle äta, blev ett äpple och några godisbitar i stället. Nu ska jag sova! Grattis till jobbet!

2009-03-19 @ 23:19:58
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0