Söndag förmiddag

Sen jag skrev sist har krokusarna hunnits gömas under ett täcke av snö, snön har smältit undan och de är nu på väg att åter slå ut i blom! Jag har även avslutat v2 av 4 på min praktikplats. Igår städad jag här hemma sen tände jag alla ljus och som så säker många andra gjorde släckta jag alla lampoar mellan 20.30-21.30 då det var Earth Hour. Jag kan ju inte direkt säga att jag vet varför men jag gjorde det i alla fall ;) Hade film kväll så varför ska man ha lampor tända då? Det var jag, Katt och Texas som tittade på film, vi kollade på Arn- andra delen, kommer inte på vad den heter. Såg den första på bio med syster och alltid kul och se fortsättningen.

Idag kommer det en som ska prova min balklänning, håll tummara för att den passar henne och jag får den såld! Vore super kul!

Och så var det ju det här med klockan, jag hade klockan ställd på 08.00 för att gå upp och tvätta men klockan var ju 09.00 då ju :P Inte lätt att hålla reda på allt! Den här dagen kommer i alla fall gå fort! Det känner jag på mig!

Den 7 april flyttar Decci och Katt. Texas och Katt kommer sakna varandra, det kan jag lova. Det hittar på allt möjligt bus tillsammans!


Våningssäng

Kommentarer
Postat av: MAMMA

SÅ FINA DE ÄR TILLSAMMANS!

MYCKET FINT FOTO. MÅ GOTT!

2009-03-30 @ 20:36:17
Postat av: Pernilla

Haha, tur att det finns fler än jag som gjort den klockmissen. Det var dock ganska många år sen.

/P

2009-03-30 @ 22:44:10
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0