Fint väder/dåligt väder

Morgon började med en rätt gråmulen dag, ingav ingen större förhoppning om att molnen skulle lätt. Det gick några timmar och när Texas och jag gjort oss redo för att gå på morgonpromenad tilltade några solskensstrålar fram! De var bara en kort stunde men jag hade redan bestämt mig för att ta kamran med mig för att ta slut på batterierna, kunde inte tajmat det bättre! När vi kom tillbaka in fördrevs ytterliggare några timmar och sen gav Decci och Niclas sig iväg till jobbet, jag åkte till Allum! Det bästa stället som finns! Köpte nya träningsbyxor, har kollat på dessa länge och när jag var och tränade igår så kände jag att nu var de precis vad jag behövde! Och så handlade jag lite mat, har förövrigt sökt jobb där, på Maxi, om jag inte får jobba på Blåstjärnan hoppas jag mest på att jag får jobba där med varierande uppgifter som att sitta i kassan och plocka upp varor och så. Vet ju var nästan allt finns i affären nu efter två års shopande där så det skulle nog inte vara så tokigt! Har fortfarande inte hört någonting från något ställe jag sökt jobb på =/ Börjar bli lite orolig... MEN jag har fått en back-up plan av en klasskompis som jobbar på ett sjukhem där de är akut behov av sommarvikarie och de ville att jag skulle höra av mig om jag inte fick nåt!

Dagen har för övrigt gått jättesnabbt, Texas och jag har precis varit på promenad och regnet har hängt över oss, vi var ute lite drygt en timme och varken hund eller jag blev blöta eller skitiga, nu däremot öser regnet ner, sån tur kan man ha med vädret i Göteborg ;) Om man är skicklig ;) Kram på er!



Den vackraste <3!


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är kul att följa dig också via bloggen!

Så vacker han är din vän!

Ha det bra!

2009-03-09 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0