En fredag, eller?

Veckan blir helt konstig när man är ledig "mitt i den", torsdag fredag kanske inte är mitt i men nu sak jag jobba lör,sön,mån och sen vara ledig en dag och sen jobba tre dagar till. När har man då helg? Det jag har haft nu måste ju vara min helgledighet? I alla fall känns det så och det är jättekonstigt att det är Fredag ikväll :P

Idag har varit en konstig dag :P Gick en promenad med vovven imorse, sen tog jag och Decci bilen till macken, ja efter att ha kört runt typ hale Göteborg föra tt leta efter någonstans att tvätta bilen med svamp och avfettning, lång historia men vi hade i alla fall kul! Till slut blev bilen tvättad och nu blänker den fint i solskenet, inte sol nu men i eftermiddags ;) Sen var vi hemma en stund, Decci fick reda på att hon med den allra största säkerheten börjar jobba i maj i Stockholm, det betyder ju så klart att hon lämnar mig och Voff-Voff här i Göteborg också ;) I alla fall bestämde vi oss för att fira på något sätt, och så kom vi på att Decci nog ska skaffa bil i Stockholm och hon vet va hon vill ha så vi åkte till bilhandlaren och provkörde bilen :P Sprillans ny bil ;) Det var också kul :P Sen begav vi oss in till Korsvägen och åkte högts upp till topp-resturangen på Gothia Towers, Heaven 23 heter den, där åt vi en lyxigkvälls macka, Kingsize räsamörgås med färska västkusträkor, kan ju bara säga att den var värd varnenda krona! Åhhh va gott!

Nu är det alltså jobb i dagarna tre som gäller! 12.00-21.30 lördag söndag och 08.20-16.00 på måndag ! Bara att ladda, det är ju inte så fysiskt arbete och man springer inte så mycket som jag är van vid men man ska ändå vara på G hela dagarna! Ni som inte jobbar utan sak vara lediga nu önskar jag en riktigt skön helg!

PoK

Kommentarer
Postat av: MAMMA

GODEMORGON!

HA EN BRA DAG! VILKEN FREDAG NI HADE. DU HAR HAFT ROLIGT UNDER DIN "HELG".

2009-03-21 @ 08:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0