Trötter...

Om man ska sammanfatta dagarna från när jag kom tillbkaa till Göteborg kan man bara göra det med ett ord, jobb! Fredag och lördag kväll och idag stod klockan helt plötsligt på 06.00! Och inte nog med det man vill ju göra sitt bästa på jobbet, hela tiden! Idag när jag gick hem klockan 16.00 var jag rätt trött, fast jag tyckte inte det då.

Öppnad bagageluckan, två sekunder senare säger det "Dunk" i Kittys huvud *ajaj* bagageluckan smälde till mig i huvudet med en duns! En av "fjädrana" på sidan hade gått sönder! Och det gjorde att luckan gick inte att stänga, trött, och ARG på bagageluckan som var tvungen att slå mig i huvudet och gå sönder just idag ringde jag hem till pappa (vad skulle man göra utan min pappa!?) åkte till macken och lånade skruvmejsel och pillade själv bort fjädern! *stolt!* Nu går bagageluckan i alla fall att stänga men de kan inte hålla sig uppe själv, den lär ju inte slå mig mer i huvude på ett tag!

Körde hem och lämnade hunden sen skulle  jag tanka och handla, då, ställer jag bilen på fel sida av pumpen men det fattar jag inte fören jag har gått ur bilen och undrar var tanklocket tagit vägen!? Sen kör jag runt och ställer bilen vid en annan pump, men, med hålet fortfarande på fel sida! Allvarligt!? Jag har aldrig ställt den med fel sida förr :P Då insåg jag har trött jag var och ögonen började svida mer och mer! Tog mig till Maxi, så jag har frukost imorgon och så ställde jag mig och lagade mat! Samtidigt som den fixade till sig dammsög jag, det är så äckligt skitigt och stökigt här men jag orakar verkligen inte ta tag i det idag, det behövs så att säga göras lite mer än dammsugas för att här ska bli rent! :/

Jo, till kvällsmat blev det färkpotatis med kokt torsk och kokta morötter och god sås så klart ;) ! Det smakade väldigt bra till en mycket trött Kitty! Och kokt mat lagar sig ju nästan själv ;) Det är ju det bästa!

Här är en bild på badrummet, man ser inte så mycket men litet smakprov tills jag orakar göra iordning där inne! Och sen en bild på mitt fullproppade rum! Det har ju bytt rör i köket och i Deccis gamla rum så alla grejer som jag inte ville skulle bli dammiga bor i mitt rum! Och det gör dom tills jag orkar damma av alla utrymmen dit dom ska flytta tillbkaa till! (Städfirman som skulle göra rent efter dom torkade av golven i hall och kök men vardagsrumsgolvet, toaletten och hyllorna i gadroberna där de borrat är otorkade! =(







Kommentarer
Postat av: MAMMA

SÖTT LITET BADKAR! DU FÅR LIVA UPP DET MED LITE FÄRGER!

2009-06-15 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0