Sommarlov, dag 3

Yes idag är det måndag! Första måndagen på mitt sommarlov! Jag har solat, det är typ 27 grader varmt ute! 1h mage och 1h rygg + 30min promenad med Texas ;)  Åhh jag kommer bli så brun och fin :-) (om man hade dom anlagen kanske det hade blivit så iaf, menmen!)

Jag är fortfarande i Stockholm alltså ;) Igår var vi och vände på Lidingö sen körde vi ut till Djurgården! Jag, Decci, Lina, Katt och Texas! Vi picknickade! Mycket trevligt var det! Det var underbart kul att få träffa Lina också!! Vilken tajming! D är på jobbet så jag och Texas roar oss själva! Det går finfint som ni ser ovan!

Ikväll ska vi köra till Södertälje och imorgon ska vi roadtrippa ner till Sweden Rock festivalen i Norje (Sölvesborg!) Det kommer bli jättemysigt!! Som tur är har Decci AC i sin bil om det skulle råka vara lika varmt imorgon! Annars hade det blivit lite jobbigt!

Tillbaka till gårdagen! Vi var bara  ute på Djurgården halva dagen sen åkte vi hem och ducshade och bytte om sen åkte vi och shopade! Jag åkte ju hit för att shopa och i den stora staden så har affärena öppna till 21.00!! EN SÖNDAG! Galet ;) Men det var ju bra för oss i alla fall! Man hinner ju med mycket mer på en dag då, vi var där till dom stängde ;)! Vi (jag, Decci och Lina) hade en riktigt lyckad shopingdag! En sån där dag när man hittar fynd och kläder som passar! Jag är så nöjd med mina nya kläder, vill helst ha dom på mig hela tiden! Det är så det ska va!

Här kommer lite bilder från gårdagen ute på Djurgården!


Vi!


Texas och Lina badade i Mälaren, undra va de letar efter!? :P


Katt tyckte det var en skräckblandad förtjusning att va på promenad bland alla hundar och människor på Djurgården men han var nöjd när han i alla fall slapp bada i Mälaren ;)

Hej hopp nu ska vi ut i solen och steka igen!
/Kitty & Texas

Kommentarer
Postat av: MAMMA

VAD SPÄNNANDE OCH FÅ SE DET NYINKÖPTA. LYCKA TILL MED BILTITTEN!

2009-06-01 @ 17:38:50
Postat av: Pernilla

Vilka härliga bilder! Må så gott!

/P

2009-06-02 @ 16:14:12
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: eva-karin

Åh vad underbart ni verkar he det.... kan ju erkänna att jag ångrar att jag sa att jag ville jobba hela sommaren :(... men men nu är det som det är och det är bara att tacka och ta emot... får ta vara på de lediga dagarna jag har. Så du kan väll höra av dig när du kommer tillbaka till gbg så kan vi hitta på nåt skoj. kram

2009-06-02 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0