Nyfödda valpar!

Idag har jag varit med och gnuggat nyfödda valpar! Vi fick in en dräktig tik som inte mådde så bra. Det blev kejsarsnitt under kvällen. 10st valpar, 6st överlevde! Vi gnuggade och gnuggade och sög och sög och gnuggade lite till! Jag önskar dom all lycka i världen!

Min stora valp sköter sig alldeles utmärkt på jobbet!


Min stora valp!

Eller som Evve sa till honom när jag lämnade honom ensam hemma (med familjen EN natt), han gnölade. Evve sa: "Voff-Voff, det är inte konstigt att du kallas valpen, väx upp och visa att du är en man ;)"

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! VAD FIN HAN ÄR! HA DET BRA!

2009-06-15 @ 22:47:03
Postat av: Josse

vart är det håller han hus när du jobbar då?

2009-06-15 @ 23:17:36
Postat av: Birgitta

tyvärr inget hopp om att han växer upp, våra pojkar gör inte det, jag vet!

2009-06-16 @ 08:31:56
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Behm

Men just det ^^ Hur kunde jag glömma...

Åå gud Greek är det bästa om hänt i mitt liv ^^ tragisk jag är xD Vill se nästa avsnitt nuuu!

2009-06-17 @ 22:03:01
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0