Midsommarafton

För ca 30min sedan var jag hemma efter en kväll på jobbet. Det har varit stressigt och inte så roligt som jag hoppats att jobba idag. Men det är bara att ta nya tag och åka tillbaka imorgon kl 08.00 :)

Igår var jag ledig, och Sara fyllde år! Ringde och pratade med henne på förmiddagen och jag bestämmde mig att jag skulle köra och hålsa på! Hämtade en ovetande Lina vid tågstationen och sen kom Anna-Karin också! Vi åt tårta och spelade Wii! Det är va 15mil till Sara, enkel väg, så imorse vid 09.00 åkte jag och Texas hem igen! Började jobba klockan 12.00 men det var ju tur det annars hade jag ju inte kunnat åka och hälsa på ;) Innan jag åkte till Sara så träffade jag Decci också! Vi åt lunch hemma hos mig! Såååå mysigt att ha henne här igen! Och så blev all tvätt tvättad! Typ den mest effektiva dagen på länge! Mamma kommer på söndag kväll och stannar tills onsdag morgon! Vi ska fixa och dona i lägenheten och det kommer bli såå mysigt att ha henne här!! Nuuu ska jag och Texas försöka sova så vi är pigga imorgon!

Glad midsommar på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0