Nu är det dags för fredagsmys, eller?

Nej det är det ju inte! Det är ju söndag! Men för mig och Texas som har jobbat hela veckan och ska vara ledig i två dagar kan man säga att det är dags för fredagsmys! =)

Är slut i kropp och själ så där osm man känner på fredagkvällar! Och man är så tacksam för att det är just fredag och helg! För man orkar bara inte en dag till! ;) Okej nu kanske jag tog i igen men det är ju alltid skönt att ha två lediga dagar framför sig!

Har just käkat kvällsmat efter att ha gått en härlig promenad med Liv! Vi passerade precis under ett lokalt ösregn så vi och hunden vart dyngsura men här "hemma" på vår gata, där är det lika snustorrt som när vi gick! =) Det var ett sånt där härligt varmt sommar regn och vi var bara 10min från hemma så det var mest bara mysigt att bli så där blöt!

Jag har fått den sista tentan jag gjorde hemskickad så jag kunde se vad jag hade för poäng och bara inte att den var godkänd (även om det är det som är det viktiga!). Det visade sig att jag hade studerat så där alldeles lagom mycket igen och klarade tentan med 0.5p till godo ;) Det var kryss frågor där alla kryssen kunde vara rätt beroende på hur man tolkade frågan så jag är glad att det är .5p på rätt håll, kunde lika gärna varit tvärtom! ;) Ibland ska man ha den där sista turen med sig helt enkelt!

Nu blir det "fredagsmys" för mig och vovven!
/K o T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0