Mini-Pc

Åhh jag är så nöjd! Sitter och bloggar från min nya Mini-Pc eller Netbook som det heter med ett sånt där fint namn! Jag har investerat i en sån för att ha med mig den på min resa till USA men även för att kunna titta på film när man åker tåg eller varför inte ha med sig till skolan! =)

Idag har det varit en jättebra dag på jobbet! Slutade klockan 16.00 och sen åkte jag och köpte min nya leksak så dagen har gått i ett!

Imorgon ska jag till Liseberg och dansa bugg med Malin och Johanna. Och på Fredag ska jag åka till Bollebygd och grilla med Decci och Jojjo och Nattis, Jojjos dotter! =) Det ska också bli kul! Så på torsdag är det nog likabra att jag bokar tvättid och börjar packa lite, eller i alla fall fundera på vad jag ska packa ner!

Nej nu ska jag fortsätta suuuurfa sittande i soffan ;O)

Hej hopp!
/K


Min nya mini-pc och det stökiga tv-bordet ;)


_____________________________________________________________________________________

Har skapat en ny blogg, USABLOGGEN!
Tanken med den är att ni ska kunna följa mig och Anna-Karin på vår resa i USA, i bilder och i text! Ni får nog lägga till den i era favoriter! ;)
Det har jag gjort!

http://usaresan.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: MAMMA

MAN HAR INTE ROLIGARE ÄN MAN GÖR SIG!

HA DET BRA!

2009-07-14 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0