Liseberg

Har precis kommit hem från Liseberg! Men jag har inte åkt karuseller, inte en ända faktiskt! Blev bara ett årskort och inte ett guldkort på Liseberg i år så då ingår det inga karuseller!

Kunde inte bestämma mig om jag verkligen skulle åka in, de kom en åskskur precis när jag kom hem från jobbet, jag trodde det skulle sluta regna och det gjorde det så jag åkte! Har gått i t-shirt hem, det är alldeles varmt ute fortfarande, det blev en sån där helt uuuuunderbar sommarkväll!

Hade sån tur att jag fick bytt till kvällspasset imorgon, det som man egentligen inte vill ha men som passade sig alldeles utmärkt imorgon för då får jag sovmorgon!! Perffa!!

God natt på er! =)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! VARIT PÅ DUNSÖ MED NYBYGGARNA JÄTTE HÄRLIGT. GRILLAT HÄRLIG OSTKORV MED OMSNURRAD BACON MYCKET GOTT. AVSLUTADE HOS SYSTER KARIN OCKSÅ JÄTTE TREVLIGT. HÄMTAT DOLLAR IDAG. HOPPAS ALLT OK.

GOD NATT!

2009-07-16 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0