"Kullen på toppen"

Pappa håller på med ett litet projekt! Eller man kan nog inte säga att det är så litet! Förra året började vi med att tömma vår "vedbo" på all ved. Det var inte lite ved vill jag lova! Och sen efter det har pappa byggt nya väggar och tak och renoverat "sommarsugan" som låg vägg i vägg med "vedbon". Så det har blivit ett fint hus av det nu! Till det här renoverade huset ska pappa bygga en inglasad utesittplats, vid utgrävning och dynamitsprängning har han gjort en kulle, den kollen har pappa fyllt upp med jord och idag åkte jag och mamma och pappa iväg och köpte blommor!

Efter shopping gjorde jag våfflor, gjorde såklart efter våffelreceptet från Gotland! Uuuunderbart goda! Sen har jag och pappa planterat blommor och mamma har fixat andra grejer i rabatten!

Så här fin blev kullen! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0