Ännu mer bad idag!

Hehe om det var bad igår är det bad bad bad idag! Jag gick en promenad med Texas imorse sen packade jag in mig, själv,  i bilen och körde till Kåsjön! Det är en sjö utanför Partille. Hundförbud :( Jag hittade i alla fall en underbar klippa som låg i sjön, så jag gick ut till den och lade mig! Sen låg jag där, och badade och solade i typ tre timmar! Har förgyllt min fina bruna hy med lite mer gyllenbrun touch! Efter det åkte jag hem och bakade bröd! Det blev russinbröd i långpanna! Oootroligt gott om ni frågar mig! Så till middag blev det nybakt bröd och hallon smoothie! ;)

Evve har gjort en helt underbar bok till Pachá! Jag har börjat med Texas nu, har suttit i 3h efter badet idag och jag har gjort två sidor klara! Det är bara 40 sidor i boken så nu har jag att göra ett tag i alla fall! Sen vid fem, halv sex började det bli olidligt att sitta inne. Jag och Texas drog till Bergsjön och simmade! Ojojoj vad den hunden älskar att simma! Han nöjer sig inte med att stå i vattnet! Han ska simma! Punkt slut! Han fick simma i koppel för det var hur mycket folk och andra hundar som badade och hans öron stänger av sig i vattnet! Men det gjorde ju inget, det var behagligt i den lilla sjön och så fick jag lite motion också!

Nu är både jag och hunden tvättade i badkaret här hemma också! Igår efter Texas hundsim var han typ renare än innan men i den här sjön var det lite mer dy så vi behövde tvättas när vi kom hem!

Imorgon ska jag till tandläkaren igen! Jag har varit där två gånger redan, har fått "band", stål ringar runt tänderna längst in, imorgon ska de "pluttar" på alla tänderna i överkäken! Stackars min tunga, den är helt söndertrasad av de där metallringarna, och imorgon ska de in mer "skit" i min mun! Den kommer ju bli helt proppfull!! Men fint kommer de bli! Längtar!!

Jobbar helgen, det här var min vilodag! Kram på er!


Vi är ett team jag och han!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Kom just hem från cykelrunda iSaxemara så jag kollade läget. Kan hälsa från Pearsona och Larssons.

Alltid kul att läsa på din hemsida.

Ha det bra!

2009-07-02 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0