Zommbie effekt!?

Gah va jag kände mig kass imorse när jag vaknade! Det var hemskt, gick upp vid nio och tog mina värktabletter sen gick jag och lade mig igen, somnade och gick upp vid halv elva. Decci var precis på väg till stan innan hon skulle jobba, du ser inte så pigg ut sa hon. Nä känner mig inte de heller. Kritvit i ansiktet, oducshat hår och en svullen kind. Ingen vacker syn kan jag säga! Ute lyser solen från en klarblå himmel och träden är alldeles lungna, fruset på marken och en halv grad varmt i luften. Hundmänniska som man är kan man ju inte motstå att få gå ut och promenera hur länge man vill i det fina vädret. Gömde mitt så annars vackra ansikte långt innan för jackan och gick ut. Texas har sprungt fritt i skogen och jag har verkligen njutit av solen i ansiktet samtidigt som jag har gått och bitit på min tuss då de har börjat blöda igen. Halvägs träffar vi en mycket söt springerflicka på 8år. Tar sällskap med henne och hennes matte en bit, Texas vill busa men hon ignorerar honom. Ett råddjur springer över det öppna fältet och Texas får något annat att tänka på. Vi var ute ca en timme. Hade man inte haft ont hade jag aldrig velat komma hem och in i den tråkiga lägenheten idag. Kände mig i alla fall mycket piggare efter promenaden! Har luftat lägenheten och ska snart ställa mig i ducshen, då blir jag som ny!

Ha en bra dag allihopa!


På våra promenader ser vi inte längre så ofta kossor, MEN, det finns faktiskt en gård med grisar och kossar och häster och höns en bit bort! Så när vi saknar muuuandet kan vi gå och kolla på dom =)

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch stackare, blev du så dålig! Hoppas det blir bättre snart o att det inte blir lika farligt när nästa tand ska ut! kram :)

2009-01-15 @ 18:22:24
Postat av: MAMMA

2009-01-15 @ 23:04:50
Postat av: MAMMA

Har träffat Wilmas matte idag. Jag kände inte alls igen henne så det kändes konstigt innan jag fått grepp på vem det var.Vi har haft en trevlig Kick Off. Sov gott

2009-01-15 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0