Sjuk?

Blä känner mig som jag vet inte vad. Igår somnade jag om och sov 1½h efter att jag varit uppe och ätit frukost och gått med Texas. Det är inte riktigt lika mig. Idag har jag varit grymt trött och efter att ha ätit kvällsmat och ducshat gick kroppen i vila. Har legat och vilat i soffan så nu är jag inte lika trött längre. Det är ju inte så bra för det är kväll men jag kan nog somna ändå så fort jag är klar med detta inlägget till er =)

Jo, sjuk? Det är för först visdomstand, sen förkylning och nu världens största munblåsa mitt på läppen, måste ju innebära ett svagt immunsystem just nu, först inget och sen allt! Gah, ser verkligen fram emot att dra ut nästa tand den 10feb...! *NOT!*

God natt på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Men det är super skönt sen när det jä....la tänderna är borta, jag lovar! Har dragit alla 4. SKÖNT!!

Krya på dej!!

/P

2009-01-30 @ 16:13:54
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0