Lonely girl! Or NOT!

Hur kommer det bli att bo själv!? Igår på dagen tänkte jag på allt positiva saker. Jag och Texas måste bli lite mer sociala, när vi har bott med D är det så lätt att bara vara hemma tillsammans, nu måste vi ta tag i oss och åka till brukshundsklubben med mera för att träffa folk. Kan ju inte sitta helt själva i lägenheten tillsammans alla dagar!? Ja jag kom faktiskt på många bra saker, MEN sen kom kvällen, vi kom hem från Jojjo och så skulle vi gå och lägga sig, Jag låg och funderade och funderade och funderade. Hur jag än funderade så kom jag fram till att jag skulle bli så ensam och det skulle vara så hemskt! *gah!* Först låg jag och räknade matte, när hjärnan inte orkade det längre förökte jag mig på korsord, sen gick inte det heller, DÅ borde jag väl kunna somna!? Ehh, nä! Då tänkte jag ännu mer, ville bara ta telefonen och ringa hem och säga att nu flyttar vi hem! Efter att ha legat vaken och stirrat i taket i minst två långa timmar somnade jag, har väl sovit i alla fall 4,5h inatt kanske!? Helt galet slut är jag! Nu är det dag igen och mycket lättare att tänka positiva tankar! Det blir bara vad vi gör det till, jag och Texas, vill vi vara ensamma så är vi det annars får vi väl hitta på nåt!

Vi har varit ute på en skön morgon promenad, det har snöat lite i natt och än har de inte hunnit hiva ut salt där vi går! Det betyder för ovanlighetens skull en alldeles torr och REN hund! Nu ligger han i soffan och sover igen :P Han har då inte vad jag kan se några problem med sömnen ;) Om nån timme igen är jag hemma och då blir det ny promenad! =) Nu ska jag till skolan och ha seminarium och folkhälsa. Så nu ska jag åka och berätta hur befolkningen i Biskopsgården och Sverige mår!

Kramar
/Kitty

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Kan du inte få komma över hit och studera den gotländska hälsan? Det kan nog behövas, fast det är en släkting...alltså på Texas sida som är ("typ")chef för folkhälsan här på ön-Vellas matte.



Så snygg han blev efter friseringen...eller snygg är han ju alltid men du fattar vad jag menar...snyggare!

2009-01-23 @ 23:39:35
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du vår dotter, du tänker och tror lite väl mycket ibland. Än så länge har ju alla tankar fixat sig, det är jag säker på att det gör denna gången också. Det är mycket bra tänk att allt blir vad man gör det till. Då vet jag att det kommer att bli bra!

Ha en bra festkväll nu först!

2009-01-24 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0