Inlåst i sitt egna hem!

Planerade att gå ner och hämta tvätten och gå ut med hunden. Tar tag i handtaget på innerdörren och den öppnar sig inte!? Nä hä tänker jag men jag får väl skurva bort handtaget, nä det går inte. Bara att inse instängd i sitt egna hem. Får lite panik över tanken och ringer pappa för en idé som kan fungera. Slår och bankar på handtaget för att det ska öppna sig, det går inte. Pappa och jag konstaterar att jag får ringa jouren som får försöka öppna dörren utifrån. Ringer jouren som meddelar att han ska skicka en väktare på direkten. Så nu sitter jag här och väntar på att väktaren ska höra av sig! Innan dess kommer inte jag någonstans, tvätten rymmer ju inte och Texas får snällt vänta på sin promenad!

Mycket speciel lägenhet det här, ibland blir man inlåst och ibland utlåst! =P *fysing!*


Meddelar hur det gick senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0