Fri igen!

Om du inte läst inlägget innan detta, gör det först då! =)

Efter 40min hade jag fortfarande inte hört någonting från varken jour eller väktare så då ringde jag och kollade så någon verkligen var på väg. Det var det och strax därefter ringde det på dörren! Där satt jag med telefonen i knäet för att försäkra mig att inte missa när väktaren skulle ringa och så ringer han på dörren!? Haha jag frågade vem det var, jo det var ju väktaren, så jag slängde ut nycklarna till honom genom köksfönstret så han kunde komma in genom ytterdörren. Sen tog han fram kofoten och bröt upp innerdörren! FRI! Skönt!

Texas och jag har tagit en promenad, det var skönt att komma ut ;) Nu är vi båda nybadade och de är dax för en kvällsmacka :)

Haha nu i efterhand är det rätt roligt det som hände ikväll! Men tänk om det händer något och man måste komma ut och det går inte!? Läskigt...


Friheten är bra skön!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hua så läskigt, tur Ni kom ut.

/P

2009-01-09 @ 15:45:22
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Fy så jobbigt...tänk om Texas behövt kissa...eller bajsa?! Det hade inte blivit lätt, men vi får hoppas att det inte upprepas. Det är ju som du skriver inte så roligt om man MÅSTE ut eller in och det inte går. Kan nog bli lite panik kan jag tänka mig. Vi hoppas att det aldrig händer igen. Kram

2009-01-09 @ 20:42:54
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0