Fredag eftermiddag!

Idag var det en lugn och skön morgon tillsammans med hunden. Vi tog två kortare mysiga promenader innan jag skulle till skolan vid 13.00. Vi hade seminarium om sociologi, inte världens lättaste ämne men det gick bra, eller det var liksom inget vi skulle bli godkända på, var bara till för att hjälpa oss, snällt tycker jag! Var hemma lite i fyra och jag bytta direkt om till promenad kläder! Har precis kommit innanför dörren, blev i alla fall 1h promenad idag med! Det är alltid så skönt att sätta sig ner och känna sig nöjd efter promenaden! Stackars dom som inte båste promenera med sin allra bästa vän varje dag! De kan vara jobbigt ibalnd men oftast går de bara miste om något väldigt trevligt!

Texas har nöjt placerat sig under det lilla soffbordet som vi inte använder som soff bord :P Han är så söt när han ligger där för jag tror att han tror att han ligger i en koja och ser ut men i själva verket ligger halva rumpan utanför *fniss*

Känner att jag har lite dåligt med roliga bilder till bloggen, får nog gå ut och fota lite i helgen!

Decci slutade jobbet nu vid 17.00, de ska till Vasa på after work, jag är inbjuden om jag vill men idag tror jag faktiskt att jag med gott samvete tackar nej och sätter mig och myser i soffan med Texas. Ibland känner jag mig så osocial men ikväll känns det bara skönt att få lite tid för sig själv :)

Hoppas ni också får en mysig fredagkväll precis så som ni vill ha den! Kramar från K & T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0