Dagen efter utdragning nr1

Kan inte dagen gå lite snabbar så att läckningsprocessen snart är över!? Det är frusterande att sitta hemma själv för att man har drigt ut en tand när man annars är frisk! Tycker inte om att missa i skolan och inte träffa min kompisar på dagarna. Kinden värker så fort jag skrattar/gråter eller ler. Att bara sitta stilla och inte göra en endaste lite grimas är det som funkar bäst. Då är smärtan inte så farlig. Bestämde mig för att ligga i sängen och halv sova så länge jag bara kunde idag. Det gjorde jag rätt i för när jag låg där visste jag inte att det skulle göra så ont att gå omkring. Mer piller och efter ett försök att äta en smörgås och dricka lite filmjölk massade jag mig ut med Texas. Ajaj, ville bara hem och vara still igen, nerförbackar var värst, blev en kort promenad, hunden är i alla fall kissad och bajsad, får gå ut fler korta rundor än någon lång idag!

Idag är ingen kul dag och tänka framåt på, jag vet ju att jag har tre visdomständer till och oavsett hur och när så ska alla de andra också ut. Ibland önskar jag att det vore som hon sa att de drar de där uppe f¨r vara kvar men det tror jag inte, kanske att de drar de under operationen, men samtidigt kommer man ju vara hur svullen som helst efter operationen så det kanske är bättre att slippa den här smärtan och svullnaden då,  men det är inte jag som bestämmer. Blir bara så trött på det. Önskar att de hade vetat och att de kan ta uppe och nere samtidigt nästa gång, gårdagen när bedövningen släppte och allt var hemsk, inte att det gjorde så speciellt ont men så obehagligt att man helst inte vill vara kvar, pirrar och drar i hela ansiktet. Om de skulle ta den där upp samtidigt skulle jag slippa en gång med bedövning och just nu känns det som om det vore lycka! Återigen, inte jag som bestämmer... Men gah inte ska visdomständerna stoppa mig från de här!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

DU HAR RÄTT INSTÄLLNING ÄVEN OM DET ÄR JÄTTE JOBBIGT.KÄMPA PÅ SÅ NÅR DU DITT MÅL SOM DU BRUKAR.

VI HEMIFRÅN STÖTTAR DIG FULLT UT.

VI HÖRS IMORGON OCH KOLLAR LÄGET. SOV GOTT!

2009-01-14 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0