Åkt biltvätt idag! =P

Idag åkte jag och Decci till Allum för att handla mat och kolla efter en tröja jag provade igår fast i en annan storlek. Tröjan fanns inte och ett par byxor jag skulle visa fanns inte och gah känns som allt jag ville ha idag INTE FANNS! Tur att det inte alltid är så för då skulle de ju vara jättetråkigt att shopa...!

När vi var på väg hem frågade jag Decci om vi inte skulle tvätta bilen. Den har ju kört fram och tillbaka till blekinge ett par gånger på saltade vägar, och bilar är ju inte så rena på vintern. Vi svängde in på Shell, de såg ut att ha en fräcsh biltvätt ;) In i kassan och betalar alldeles för mycket pengar för det den åstadkom men de roliga var att när man betalade fick man 4st våtservetter, för rutor, instumentbräda och nåt mer, jaha tänkte jag, ja men man brukar ju städa inne i bilen också efter att man har tvättat. Så läste jag instruktionerna, slå in koden och kör in i tvätten tills det står STOPP, gå INTE ur bilen. Haha, då fattade jag att de tyckte ju att man skulle använda tiden när man satt i tvätten till att göra fint inne i bilen också! Aldrig varit med om! Så där satt jag och Decci och åkte biltvätt, vi konstaterade att det hade vi inte gjort sen vi var små och man tyckte sånt var kul. Vi hade riktigt kul idag också ;)

Efter handling har vi kollat på vårt favorit pogram och ätit avokado med räkor, gräddficl, rödlök och svartpeppar!! Kunde inte haft det bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0