Nöjda och glada!

Just precis nu är allt så kanon bra med oss! Tänk om alla dagar kunde vara som Nu! Fast då skulle jag nog inte njuta lika mycket av att allt är så bra just Nu!! Det vore ju tråkigt! Hoppas ni får en lika bra dag som jag har haft idag, någon dag ;) Man behöver det ibland!

Bye the way så har jag det rätt slappt nu, fast jag har ändå att göra, hela tiden, det kunde inte varit bättre! Är på praktik denna veckan och "jobbar" mellan 9-16 varje dag! Det är kanon, dessutom tar det bara 12min dit med bilen så jag och vovven kan ta det riktigt lugnt på morgonen och jag kommer hem snabbt som bara den på eftermiddagen! Toppen!

Bilen är nog den som mår sämst just nu, lite rost här och var som växer och frodar av saltet från vägarna! Dessutom var det lite kyligt i Göteborg idag och vips så blev det en spricka i ett av mina stenskott på rutan! *suck!* Ringde pappa och frågade så att det var lugnt att köra, tänkte om rutan skulle ramla in om jag körde fort! :P Men det var lugnt, den var fastlimmad ;) Blir ny ruta och årlig besiktning av bilen i Mars! Kommer se lyssande ut ;)




Så här ser det ut bak i bilen ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så klart att DU har en sådan skylt!! Så häftigt och så fin han är.

/P

2009-02-19 @ 09:08:47
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

SNYGGT!!!

2009-02-19 @ 23:59:42
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: linn

vilken häftig skyllt ;)

2009-03-02 @ 20:39:02
URL: http://linnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0