Var kan alla grejer ta vägen!?

Blir tokig på mig själv, förra helgen vet jag hade jag hade min ficklampa, hjälpta Zandra byta däck och då använde vi den, nu, BORTA! Har sökt igenom hela lägenheten, krypt på golvet, rotat i alla fickor på både kläder och väskor, den är BORTA!? Är säker på att vi tog in den! Behöver den ju NU!!! Och förra torsdagen duschade jag, idag skulle jag duscha, då är handduken till håret borta! Har ingen aning om var jag har hängt den för den blev ju blöt sist, har letat i tvättkasse och i klädhögen och i alla byrålådor! GAH! Det är så irriterande! Som mamma brukar säga så kommer allt fram så småningom men va hjälper det när man behöver grejen nu!! Vill bara hitta de så jag kan sluta tänka på det sen! SUCK SUCK SUCK SUCK!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Vet precis! Jag köpte en chokladkaka när Susanne och jag var på Rusta och efter några dagar kom jag på att det skulle vara gott. MEN den fanns ingenstans. Vi letade här hemma och Susanne letade hos sig...borta. Jag började tvivla på att jag köpt den men det kom då S tydligt ihåg att jag hade gjort men var?! Vi kom så långt att S visste att jag inte ville ha den när vi skulle åka hem för jag var nyttig och tog ett äpple i stället. Så denna kaka den höll min hjärna på högvarv i flera dygn-jag kunde inte släppa det. Rolf tyckte KÖP EN NY men det var ju inte det som det handlade om utan VAR FANNS DEN. Så plötsligt fick jag en idé - bilen vid sidan av stolen och DÄR låg den förbenade kakan med smak av hallon! Den var god som tur var för allt detta slit!! Kändes så skönt att den var funnen. Tänk så galen man kan bli på något så oväsentligt. Hoppas du hittar både lampan och handuken!!

2009-02-22 @ 23:48:14
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0