Stolt över mig själv!

Jag brukar inte vara så stolt över mig själv, tycker alltid att jag kan göra allt lite bättre, prestations ångest eller nåt!? Vet inte men i fredags gjorde jag nåt grymt! Var hos tandläkaren från 08.30-11.00 och opererade ut visdomstand, det var röntgen och det var väntan och det ena med det tredje, klockan 15.30 hade vi läkemedelsberäkningstenta, 100% för godkänt. Jag mådde mycket bättre än efter förra operationen och efter två omgångar alvedon och ipren kändes det som att jag kan nog gå och skriva. I bakhuvudet hade jag hela tiden att det går ett tåg kl 17.27 hem, tänk om jag hinner med det! Sitter och skriver tentan och när jag har räknat alla tal en gång tittar jag på klockan 16.15, försöker lugna ner mig och går igenom allt en gång till, sitter och funderar, kan nog inte göra bättre än så här, lika bra att gå! Kom hem 16.55 måste ju hem och hämta packning och vovve men konstaterar att nästa spårvagn går 17.05 som jag hinner med och då har jag bara 6min på mig med packning och hund att komma med tåget, njä, hittar ett tåg som går 18.07 istället, perfekt!

Idag fick jag reda på att jag klarade tentan! Det var bara 50% av klassen som gjorde det, det är en stark insats av mig tycker jag! =) *klappar mig på huvudet!*

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Klappa inte för hårt...då blir det kanske som att "knacka"...och det vill vi inte:-(



Gud vilken vacker häst Evve har, den är nog det vackraste jag sett...vackrare än hundarna...tror jag:-)

2009-02-11 @ 22:59:51
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0